2019-06-19
 11:07:33

Onsdag...

© Soffiloffis
 
 
Flickorna har följt med Daniel ner i garaget igen, så just nu är det bara jag och Pontus hemma.
 
När jag vaknade hade jag fått ett brev från vbu, så jag blev jätteglad och trodde det var mina betygsdokument. Men nope det var en räkning på femhundra kronor för en bok jag inte hade lämnat tillbaks, jag tänkte göra det i höst när jag ändå ska tillbaks till skolbänken.
Det har ju inte gått att logga in på vklass sedan sista maj så jag har inte kunnat se mina meddelanden där, för jag antar väl att läraren skickade ett mail innan hon sände iväg fakturan.
Men men, det är bara att åka upp till skolan nån dag med boken då så jag slipper betala!
 
Igår kväll spelade jag o barnen Fortnite, det var skitkul! Särskilt när vi spelade team rumble eller vad det hette och vårat lag vann :)
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: