2019-03-25
 09:34:00

Måndag :)

 
© Soffiloffis
 
 
 
I fredags jobbade jag sista skiftet på Morhagen.
Det var en kul vecka och jag lärde mig massor :)
Men det blev en lite annorlunda arbetsdag eftersom ägaren hade missat att skicka in några viktiga papper, så vi fick hålla stängt o försöka förklara för gästerna så gott det gick. Tråkigt att det blev så, men förhoppningsvis löser det sig för dom den här veckan.
 
Jag fick förresten blånagel på stortån av allt gående förra veckan. Hur lyckas man?!
 
Idag ska jag börja plugga, eller först är det informationsmöte vid 11, sen klockan 13.20 ska jag på introduktion med svenskaläraren. Så det blir kanske inte så mycket pluggande just idag men kursen startar från o med nu iallafall.
 
Vi har lämnat in forden på bakrutebyte idag också så Daniel skjutsar in mig till stan, sen hämtar han mig när jag
slutar :)
Så har vi tvättid också...
Det är mycket nu haha
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: