2019-03-25
 17:07:56

Måndag eftermiddag...

© Soffiloffis
 
 
Nu har jag varit första dagen i skolan.
Klockan 11 var det information i musiksalen om allt möjligt viktigt. När det var klart gick jag hem till mamma och Hans tills klockan 13 ungefär. Sen vandrade jag tillbaks till skolan för att ha introduktion i svenska b. Det verkar vara rätt mycket vi ska hinna med på dom här tio veckorna!
 
Efter introduktionen lånade jag några böcker på bibblan, och när jag kom ut från skolan stod Daniel och barnen o väntade på mig.
Nu är vi hemma igen, Daniel har åkt till jobbet och jag har nyss varit nere i tvättstugan.
 
Sen ikväll när barnen har lagt sig ska jag försöka börja läsa Kejsaren från Portugalien och nästa vecka ska vi diskutera boken i klassen.
 
Men nu ska jag och flickorna kolla på Hemma igen och Bonusfamiljen.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: