2019-05-14
 16:34:22

Då brukar det gå åt hellskotta...

© Soffiloffis
 
 
Idag har jag haft salskrivning där vi skrev en essä om skönlitteratur. Det kändes innan som det skulle vara jättesvårt och det var det också! Men men, vi får se hur det går.
Bäst att inte tro att det har gått bra för då brukar det gå åt hellskotta!
Provet jag trodde jag lyckades med igår misslyckades jag med så det blir muntligt omprov på det nästa måndag :(
 
Nu är jag hemma igen iallafall och jag är sjukt trött som vanligt!
Jag somnade med huvudvärk igår kväll så jag har väl antagligen inte sovit så bra under natten.
 
Om en stund ska vi hem till Per-Ragnar och hälsa på Veronica med familj :) Hon fyller ju år idag!
Resten av dagen är oplanerad...
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: