2019-05-22
 17:51:00

Grejerna har kommit :D

 
 
Nu har jag haft muntligt prov och det gick bra, när det var klart åkte jag hem och gjorde lite mer på svenskauppgiften, är stressad som f*n över den.
Sen åkte jag tebax till mattelektionen där vi fick testa ett gammalt nationellt prov och han gick igenom en del av svaren på tavlan.
 
På vägen hem gick jag in på Ica och köpte mjölk och smör m.m. och sen hämtade jag ut mitt paket :D Äntligen!
Så jag har precis satt ihop softboxen, man behöver ju nästan ha muskler för o göra det :P
Sen ska jag försöka sätta fast den på stativet och provfota lite...
 
Flickorna gick nyss iväg till affären o pantade lite burkar :)
Och snart ska vi äta nåt, få se vad vi ska göra för mat idag?
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: