2019-05-21
 22:49:00

Jobbig vecka

© Soffiloffis
 
 
Jag fick veta under eftermiddan att jag misslyckades med sannolikhetsprovet, så imorronbitti blir det omprov på det, sen muntligt prov under förmiddan och så ska vi testa ett gammalt nationellt prov på eftermiddan.
På torsdag är det prov i geometri och uppe på det har jag en rapport i svenskan som ska in.
 
Den här veckan tar fan kål på mig! Jag fattar inte hur jag ska hinna med allt!
Just nu ser jag bara fram emot sista maj så jag blir klar någon gång... jag hoppas inte hösten blir lika stressig!
 
Tidigare idag var ju Daniel och Isabelle i Falun och kollade hennes syn. Så hon kommer behöva glasögon nu.
 
Men nu blir det sovdax så jag orkar med morgondagen
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: