2019-05-04
 22:50:57

Lördag!

 © Soffiloffis
 
 
 
Igår hade jag matte, men det blev inte mycket räknat, bara genomgång av olika funktioner.
Efter det åkte jag till Ica o handlade lite nödvändigheter och sen åkte jag hem.
Resten av eftermiddan gjorde jag svenskläxa...
Sen kom barnen hem från skolan en stund senare :)
 
Idag åkte vi in till stan, vi tänkte handla lite glass på Lidl, men dom skulle precis stänga så det blev inget med det. Så då körde vi en vända genom Grängesberg o sen åkte vi hem.
 
Jag har kollat runt lite på vad jag vill köpa för presentkortet jag fick av mamma o Hans i födelsedagspresent. Sen har jag gjort lite mer läxa och nu vet jag inte vad jag ska hitta på!
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: