2019-05-29
 17:28:00

Onsdag...

© Soffiloffis
 
 
Idag gick jag sista dagen i skolan för denna termin. Jag hade omprov i Sannolikhet och Statistik, och senare under dagen fick jag veta att jag klarade det, Yes!
 
Det har varit tufft som sjutton med prov på prov på prov i matte plus stora arbeten som skulle lämnas in i svenska. Men idag fick jag iallafall veta att jag fick C i Svenska 2 :) Det är jag ganska nöjd med! Och jag blir glad bara jag får ett E i matte för det är så himla svårt!
Men jag har klarat alla prov nu iallafall, så det är väl bara nationella provet det hänger på antar jag, det gjorde jag igår och jag har ingen aning om hur det gick...
 
För övrigt så har det regnat var och varannan dag den här veckan så jag har inte kunnat gå ut o testa softboxen alls än så länge. Vi får hoppas det blir bättre väder i helgen för jag är så himla sugen på o prova lite :)
 
Annars ska vi åka och handla om ett tag, Daniel ligger o vilar nu men så fort han vaknar så åker vi nog.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: