2019-05-23
 12:50:00

Testat nya blixten

En av bilderna jag tog med nya softboxen :)
© Soffiloffis
 
 
 
Idag på förmiddan åkte jag in till stan, jag kom iväg lite sent så jag var ganska stressad. Väl där började jag leta parkering, men det fanns ingen nånstans! Jag blev mer o mer irriterad, hur sjutton kan en skola ha så ont om p-platser?
Men tillslut hittade jag en plats iaf. När jag väl kom in så stod dom andra eleverna utanför o väntade, och några minuter senare kom läraren, pjuh!
Sen hade jag geometriprov, få se hur det gick...
 
Nästa vecka har jag omprov i sannolikhet och statistik och så har vi nationellt prov i matte också... usch!
 
Nu när jag kom hem provade jag blixten med nya softboxen och det verkar fungera bra, iallafall inomhus. Få se hur det går utomhus sen :)
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: