2019-05-16
 08:29:48

Torsdag...

© Soffiloffis
 
 
Idag har jag prov klockan 10... Sannolikhet och statistik den här gången. Statistik har jag inte så mycket problem med (tror jag) men sannolikhet tycker jag är rätt svårt så vi får se hur det går...
 
Igår när jag kom hem från skolan var jag skittrött, jag förstår inte varför jag blir så trött varje gång jag har haft matte... Men då åkte vi iallafall in till stan och handlade på DollarStore. Jag hittade några fina muggar och ett par leggings :)
 
Vi måste förresten byta hjullager på bilen snart för den låter som sjutton, så Daniel skulle beställa det igår. På mekonomen kostade en hjullagersats över 2000 kr, men så kollade han på någon utländsk sida och hittade hjullager för bara nån hundring. Och det verkar redan vara på väg hit så förhoppningsvis får han det tills imorron!
 
Själv skulle jag beställa fotogrejer med presentkortet jag fick, men det stod att det inte var giltigt så jag måste ringa dom idag. Sikket bök!
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: