2019-11-15
 08:43:43

Äntligen fredag :)

 
© Soffiloffis
 
 
 
I förrgår fick jag mejl av syon på eftermiddan. Hon skrev att hon hade varit på väg att skicka in mina betyg till en databas så jag kunde få ut slutbetyg, men då hade hon fått ett meddelande om att jag redan hade slutbetyg (antagligen från gymnasiet?) och slutbetyg kan man bara få ut en gång. På betygen jag har här hemma står det samlat betygsdokument, så jag hade ingen aning. Men jag har funderat lite och jag tror det står så på dem för att jag har begärt ut dem nyligen, men jag vet inte. Jag hittar inte originalbetygen så jag kan inte kolla heller.
 
Just då, när jag fick mejlet, kändes det bara hopplöst - som att jag har pluggat dessa två terminer helt i onödan. Så jag har känt mig lite nere efter det... Men jag fick ett lugnande mejl av syon igår iallafall så det kanske löser sig till det bästa trots allt. Bara o hoppas på det...
 
Nu är det iallafall äntligen fredag och jag har skickat iväg barnen till skolan för en stund sen. Senare i eftermiddag ska vi in till stan och handla och käka pizza. Vi har varit sugna på det i två veckor nu så det ska bli jättegott :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: