2019-11-06
 14:19:22

Onsdag!

© Soffiloffis
 
 
Daniel o 17 andra har blivit permitterade från ABB. Det var det jobbiga beskedet vi fick igår.
Men han söker nya jobb och är förhoppningsfull om att hitta något annat snart. Vi får hoppas på det, annars får han väl starta eget :) Eller så får vi flytta till någon större stad...
Men eftersom vi är på väg in i en rejäl lågkonjunktur så kanske det kan bli svårt att få jobb var man än bor =/ I don't know...
 
Jag håller på o kollar olika utbildningar just nu. Det jobbiga är att de flesta utbildningar som verkar vara intressanta har matte 2 eller något annat ämne som jag inte har läst. Så antingen får jag läsa upp ännu fler ämnen eller så får jag söka den utbildningen jag tänkte från början.
 
Igår tänkte jag fota lite, ställde upp allt framför kameran och gjorde fint, men det blev inget ändå. Jag tappade bara sugen helt plötsligt.
 
Nu väntar jag på att barnen ska komma hem.
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: