2019-10-02
 10:07:51

Onsdag!

© Soffiloffis
 
 
Idag hade jag engelska på morgonen.
Och eftersom det är mitt i terminen så hade var och en samtal med läraren. Jag fick veta att hon tyckte det gick jättebra och att det lutar åt ett starkt C om jag fortsätter på samma sätt som nu. Det enda hon tyckte det verkade som jag hade problem med just nu var lyssningsuppgifterna och det stämmer nog rätt bra för i vissa hörövningar pratar dom om en massa olika saker och så ska man försöka klura ut vilket av alternativen dom är ute efter, skitsvårt!
 
Nu är jag hemma igen iallafall och ska nog ta nånting att äta strax, jag hann inte äta frukost imorse så. Sen har jag samhällskunskapsläxor o göra efter det.
 
Barnen är i skolan, tjejerna har spanska idag så dom åkte in till Kyrk imorse.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: