2019-10-23
 00:29:26

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
Jag håller på o försöker skriva den där rapporten. Det går såå långsamt och jag börjar bli stressad som tusan! Den ska in på söndag och jag tror jag har kommit ungefär halvvägs...
Sen på tisdag ska vi redovisa våra klasskamraters rapporter, det bävar jag ännu mer för.
Iofs verkar det vara en vanlig enkel redovisning utan hjälpmedel, men som jag har skrivit tidigare så avskyr jag att stå framför alla andra och babbla. Det är det värsta som finns!!
 
Annars har dagen bara flugit iväg.
Daniel har jobbat eftermiddag och jag o barnen spelade lite Fortnite på kvällen.
Nu ligger dom o sover sen några timmar tebax och Daniel kom nyss hem.
 
Imorron har jag engelskalektion. Jag tror vi ska öva på ett gammalt nationellt prov då, fåse hur det går.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: