2019-10-29
 08:57:00

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
 
Jag har redovisning idag och jag håller på o kreverar av nervositet!
Usch vad jag tycker det ska bli jobbigt...
 
Sen när det är gjort har vi utvecklingssamtal med flickorna. Och efter det ska vi till Sunnansjö en vända. Det är en fullproppad dag idag känns det som... Mycket att göra hela tiden :P
 
Imorron är det fortsättning på nationella provet i engelska, och resten av veckan ska jag försöka göra klart debattartikeln. Sen tror jag samhällskunskapskursen är färdig iallafall.
 
På fredag ska Pontus till tandläkaren också. Minns inte riktigt vad dom skulle göra, men han ska iaf träffa tandhygienisten.
 
Men men, nu ska jag göra klart det sista innan det är dags o åka.
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: