2019-10-08
 11:47:51

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
 
Igår när jag lämnade och hämtade flickorna på västra så tyckte jag bilen lät konstigt så idag tog vi en testrunda för att Daniel skulle få höra hur det lät. Jag var rädd att det var motorn som höll på att rasa men han tyckte det lät mer som om det var bromsar eller nån axel det är fel på. Skönt i så fall för det är iallafall lättare (och billigare) att byta!
 
Idag var det bara handledning på samhällskunskapen, och det var en frivillig lektion så jag blev hemma. Jag har engelskaläxa att göra, sen ska jag skriva en debattartikel och en rapport.
 
Annars ska väl Daniel åka till jobbet om ett tag och så kommer barnen hem strax efter det.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: