2019-10-24
 22:21:00

Torsdag...

© Soffiloffis
 
 
Nu börjar jag äntligen bli klar med rapporten jag har skrivit på den senaste veckan!
Jag ska låta Daniel titta på den innan jag skickar in den :)
Annars har jag gjort lite engelskaläxa också.
På måndag har vi nationellt prov och likaså på onsdag... jag är lite nervös!
 
Barnen har höstlov nästa vecka. Få se vad vi ska hitta på då?
På tisdag har vi iallafall fullt upp med jobb (för Daniel), skola (för mig) och utvecklingssamtal + lite annat på eftermiddan.
 
Isabelle hade jätteont i huvudet tidigare idag när hon kom hem från skolan, troligtvis migrän. Så tillslut kräktes hon och sen somnade hon o sov i några timmar. Nu verkar det ha gått över iallafall. Skönt! Jag tycker så synd om henne när hon får så där ont!
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: