2019-09-30
 09:52:55

Måndag morgon...

© Soffiloffis
 
 
Igår kväll när jag loggade in på Vklass (skolans app) så hade samhällskunskapen försvunnit från mina kurser. Jag blev jätteorolig så jag skrev till läraren o frågade vad som hade hänt.
Imorse fick jag svar att det var tekniska problem i appen så det berodde tydligen på det.
 
Idag har jag engelska på eftermiddan, så jag sitter o gör lite läxor nu.
 
I lördags åkte vi till Gagnef och köpte en bil. Daniels opel ska in i garaget under vintern för det är lite som behövs fixas på den, så han behövde ha något annat. Sen ska han fixa den andra saaben och så ska vi försöka sälja forden :)
 
Annars har helgen bara flugit iväg, som alltid!
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: