2019-09-22
 19:26:00

Söndag...

© Soffiloffis
 
 
Igår var vi på ABB:s öppna hus och kikade lite. Sen åkte vi tillbaks till Grängesberg.
Väl här gick vi till marknaden. Det har krympt massor sen förra året så det var lite tråkigt.
Vi kommer antagligen åka till Kopparbergs marknad i år pga det.
 
Men jag, flickorna, Noa och Saga åkte virvelvinden iallafall.
Och det var nog sista gången jag åkte den, någonsin. Det snurrade precis hela tiden, i vanliga fall brukar det ju bli en liten paus emellanåt, men det snurrade så jag nästan fick panik haha.
Nej usch, bättre att hålla sig på marken istället :P
 
Idag har jag och barnen spelat lite Fortnite. Daniel har skruvat med bilen. Jag fick gå ut lite då o då och hjälpa till med o lufta bromsar.
 
Imorron har jag lektioner hela dagen. Först Samhällskunskap på förmiddan och så Engelska på eftermiddan. Jag har nyss skickat in uppgiften om Mänskliga rättigheter iallafall, så nu är det bara o se fram emot nästa uppgift.
 
Ah hörs sen
Kram
 
 
 
 
 


Camilla
PUBLICERAT: 2019-09-23, 17:45:25 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Modiga du. Alice åkte den för.första ggn. Kul.
Har blitt för vuxen så klarar inte av snurret längre 🤣

Svar: Haha samma här :) Kommer stå på marken nästa gång, jag trodde det skulle bli kul men nä usch :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: