2019-09-10
 08:54:24

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
Igår hade jag engelska och under lektionen fick vi prata enskilt med läraren. Och när det var min tur fick jag veta att berättelsen jag skickade in förra veckan var bra, det var bara några småsaker som jag skulle ha tänkt på. Hon berättade att vad hon hade hört och sett hittills så var jag mer än godkänd, och hon tyckte att jag hade ett stort ordförråd så det känns skönt o veta :) Bara o fortsätta så här så blir det nog bra.
 
Idag har jag samhällskunskap, jag börjar 10.15 så jag ska väl åka om ett litet tag.
Barnen är i skolan och Daniel går eftermiddag idag så han har nyss vaknat. Härligt o hinna träffa honom lite innan han sticker till jobbet :)
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: