2019-09-05
 12:35:00

Torsdag...

Liten blir stor <3
© Soffiloffis
 
 
 
Jag kom för sent till introduktionen på samhällskunskapen i tisdags, så himla pinsamt. Jag var helt säker på att jag skulle vara där klockan 11, men när jag kom dit var dom andra eleverna på väg ut.
Fast läraren gick igenom det som han hade gått igenom med dom andra iallafall...
Sen när jag kom hem kollade jag Vklass, då stod det klockan 11 i meddelandet jag hade fått tidigare, så jag var ju inte helt snurrig. Men så hade jag fått ett nytt där det stod att vi skulle börja kl 10.10.
Kul första intryck man gjorde där då... =/
 
Igår hade jag engelska, vi skulle lyssna på en text hemma och göra några uppgifter på plats. Som tur var slapp man filma sig själv om man var på lektionen, pjuh :)
 
Annars fyllde Pontus år igår :) Han blev hela 9 år! <3
Så vi åt lite tårta och han fick present (surfplatta). Det känns som det är lite för tidigt än med telefon men han brukar låna min o spela på så då passar ju surfplatta perfekt.
 
Nu är barnen i skolan och jag sitter och försöker jobba med demokratiuppgiften på samhällskunskapen. Vi har till söndag nästa vecka på oss o göra klart det men det är två uppgifter till så det är väl bäst o börja lite smått.
Sen ska jag skriva en berättelse på engelskan också...
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: