2020-04-29
 12:26:00

Onsdag!

© Soffiloffis
 
 
 
Natten till igår kom det ner massor med snö. Det har knappt snöat på hela vintern så då behöver det inte komma ner nån snö i april heller tycker jag! Som tur är har den försvunnit nu iallafall :)
 
Igår på eftermiddan åkte Daniel och Ketty hem till Peter och hämtade våra däck. Mina gamla längdskidor var tydligen där så dom fick han också med sig :)
 
Idag gick barnen halvdag så dom slutade klockan 12 :)
Och imorron o på fredag är dom lediga.
 
Pontus plusplus ramlade ner på golvet imorse, så jag har plockat upp det och sen har jag städat lite på flickornas rum. Och nu när dom har kommit hem får dom hjälpa till också :)
 
Sen i eftermiddag tror jag att vi ska åka och hämta sängen.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: