2020-08-26
 15:50:00

Onsdag eftermiddag...

© Soffiloffis
 
 
Pontus har kommit hem från skolan nu och vi har nyss ätit lite mellanmål. Flickorna slutar efter fyra, men dom ville hänga lite på stan idag så dom skulle ta en senare buss hem.
 
Julias lärare ringde tidigare idag och sa att flickorna hade berättat för honom att några killar från deras förra klass fortfarande håller på att skriva en massa taskiga saker på snapchat. Så nu skulle han kontakta rektorn och så skulle ett team ta över som har hand om såna här saker. Han sa även att skolan tar det här på största allvar. Det känns skönt o höra för det verkade ju inte Park göra direkt...
 
För en stund sen gick jag bort till affären och då passade jag på att gå in på apoteket och köpa ögonsalva, men hon som jobbade där tyckte jag skulle kontakta en läkare så jag får kortisonsalva utskrivet istället. Så jag lär nog göra så då... Men jag vill knappt visa mig ute när jag ser ut så här runt ögonen, skäms ju =/
 
Aja
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: