2020-08-12
 14:18:00

Onsdag

© Soffiloffis
 
 
Idag gick vi upp klockan 9, sen åt vi frukost och spelade lite WoW och Fortnite innan Daniel åkte till jobbet :)
 
Här om dagen gick kaffepannan sönder, det var lite skrattretande för vi hade pratat kaffepannor hos mamma och Hans dagen innan eftersom vi funderade på o köpa en ny.
Daniel stod och diskade ur den när glaset inuti exploderade. 
 
Sen gick Pontus tangentbord till datorn sönder dagen därpå, sladdarna hade lossnat av nån konstig anledning. Så då fick vi åka o köpa ett nytt sånt också.
 
Och nu har diskmaskinen börjat låta jättekonstigt så vi vågar inte köra den nåt mer. Det låter som den håller på och kärvar ihop totalt. Så vi måste antagligen köpa en ny sån också sen. Suck! Allting går ju sönder!
 
Annars har jag sökt lite jobb och vikt in lite tvätt i skåpen och strax ska jag göra uppgiften till Clockwork för den här veckan.
 
På tisdag börjar barnen skolan igen. Pontus börjar 7.45 och flickorna klockan 17.
Jag hoppas tjejerna får gå i samma klass eftersom dom vill det själva. Men när jag pratade med deras förra lärare i våras så sa hon att lärare överlag verkar vilja att tvillingar ska gå i olika klasser för att kunna "blomma ut". Jag tror det är lättare att dom "blommar ut" om dom får gå med personen dom är mest trygga med! Men det blir väl som tidigare när vi ville att dom skulle få gå i samma klass, en massa krånglande och tjafsande. Varför inte bara låta dom välja själva?!
 
Aja, hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: