2020-12-26
 14:38:49

Lördag - Annandag jul :)

 © Soffiloffis
 
 
Den 23 december skulle jag ha börjat jobba på Romme, men dom var tvungna att skjuta fram öppnandet på grund av snöbrist, så vi får se när det blir jobb då :)
 
På julafton firade vi hemma med bara familjen, tidigare var det planerat att vi skulle fira hemma hos mamma och Hans men Corona ställer bara till det =/
Jag lyckades iallafall för första gången göra goda köttbullar, tidigare har jag alltid misslyckats med dom så det var kul att dom blev ätbara denna gång :D
Sen när vi hade ätit julmaten fick barnen öppna sina julklappar och jag tror alla tre blev nöjda och glada :)
 
Idag har Daniel tagit Coronatest, så vi får väl se om några dagar vad det visar.
Jag tycker det verkar jätteotäckt att stoppa upp den där topsen långt in i näsan...
Som en av Daniels arbetskamrater sa när han gjorde testet - det kändes som man spräckte mödomshinnan på hjärnan xD
 
Ah, nu ska jag spela lite minecraft :)
Hörs sen
Kram
 


Mams
PUBLICERAT: 2020-12-26, 15:40:48

GOD fortsättning!
Vad kul att köttbullarna blev bra🥰
Hoppas Daniels prov är negativt!
Kram🤗

Svar: Tack detsamma :)Ja det var jättekul, äntligen kan vi göra dina köttbullar här hemma med :) <3
Japp Daniel fick svar igår att han inte hade Corona, skönt :)
Kram
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: