2020-12-28
 13:38:56

Måndag :)

 © Soffiloffis
 
 
Igår bytte vi rum till hela familjen. Jag och Daniel bytte rum till Pontus gamla rum, flickorna fick vårat rum och Pontus fick flickornas rum :)  Det kändes inte som att jag och Daniel behövde det största rummet, vi sover ju typ bara där inne medan barnen spenderar hela dagarna på sina rum :)
Så vi höll på och möblerade om i stort sett hela dagen. Daniel bytte ut ett trasigt eluttag däremellan också :)
Det blev iaf jättebra tycker jag :)
 
Men inatt vaknade jag flera gånger och undrade var jag var nånstans haha, ovant att sova i ett nytt rum :)  Och kissen går runt och är helt förvirrad, han undrar nog vad sjutton vi har gjort :D
 
Nu nån dag ska vi åka till soptippen med lite grejer och imorron har vi tvättstuga :)
 
På förmiddan igår fick Daniel svar på sitt covid-test också, och han har inte Corona :) Det kändes bra o få veta :)
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: