2020-01-28
 15:09:33

Tisdag...

© Soffiloffis
 
 
Imorse försov vi oss lite så det blev stressigt på morgonen, men jag tror barnen hann i tid till skolan iallafall. Sen vilade vi en liten stund på förmiddan och spelade Fortnite innan Daniel åkte till jobbet.
 
Nu på eftermiddan har jag sökt jobb. Jag hittade några att söka iaf :)
Men arbetsförmedlingens hemsida verkar krångla, jag kom inte in på vissa av annonserna, så jag fick gå in på jobbsafari.se och söka jobb istället. Får väl hoppas dom fixar sidan snart för jag såg att det fanns ett till jobb som jag ville söka som jag inte hittade nån annanstans.
 
På lördag ska Pontus på kalas hos en kompis, han ser fram emot det såå mycket :)
 
Annars är det grått o kallt som vanligt, men fortfarande ingen snö.
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: