2020-06-09
 10:39:41

Tisdag...

 
© Soffiloffis
 
 
 
Igår på förmiddan hade jag den där föreläsningen. Sen fick jag en uppgift som skulle göras denna vecka, så den är klar och inskickad.
 
Sen på eftermiddan ringde dietisten så jag pratade med henne en stund. Strax efteråt kom Daniel hem från jobbet, och en stund senare kom barnen från skolan.
Flickorna följde med en kompis hem sen och Pontus spelade med en kompis.
 
Jag fick en utbetalningsavi igår också, vet inte om nån har använt mina bilder till något. Men lite extra i plånboken är ju aldrig fel :)
 
Imorse försvann internet och har varit borta hela förmiddan, så jag la mig o vilade en stund.
Sen skrev jag till Daniel o frågade vad det kunde vara för fel på nätet och efter ett tag löste det sig. Så nu ska jag söka jobb.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: