2020-03-19
 10:54:51

Skönt o ha det gjort...

© Soffiloffis
 
 
 
Efter mycket om och men fick jag veta att det var regionsarkivet jag skulle kontakta för att få reda på vad det var för sorts betyg jag fick när jag gick ut gymnasiet. Tidigare hade jag fått information om att det var UHR jag skulle ringa till, men så var det inte, dom hade ingen aning...
Så nu har jag ringt arkivet och fått veta att det var ett slutbetyg jag fick =/
 
När jag hade pratat med dom ringde jag till administratören på VBU så hon ska skicka hem ett samlat 
betygsdokument till mig (eftersom man bara kan få ett slutbetyg en gång).
Skönt att det är gjort nu iallafall!
 
Annars händer inte så mycket.
Daniel är på jobbet och barnen är i skolan.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: