2020-03-05
 09:04:24

Torsdag :)

© Soffiloffis
 
 
Sängen kom igår så det blev lite kaos...
Vi har ju ingen bil med drag just nu men som tur var fick vi låna Jannes bil, och släpkärran vi tänkte hyra var slut, så då fick vi låna farbror Thomas släpkärra.
Tack så mycket för lånet om nån av er läser här :)
 
Först hade vi tänkt åka till tippen med gamla sängen innan vi hämtade den nya, men vi bestämde oss sen för att göra tvärtom så vi inte skulle behöva sova på golvet inatt ifall Jysk skulle hinna stänga eller nåt :P
 
Så vi hämtade nya sängen strax efter fem och var klara typ vid 22-tiden med uppbärning, nerbärning och körning till tippen och sen ihopskruvning av ben.
Tvättiden blev ganska bortglömd kan man väl säga, men som tur var fanns det en ledig tid idag på förmiddan så jag kunde fortsätta torka det sista.
 
Sängen var helt underbar att sova i så jag är sjukt nöjd med köpet :)
Har inte hunnit prata med Daniel än men jag tror nog han är lika nöjd som jag.
 
Nu är barnen i skolan iallafall och jag ska söka lite jobb.
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: