2020-05-28
 09:51:00

Torsdag...

© Soffiloffis
 
 
Igår och idag har jag städat lite medan barnen är i skolan och Daniel är på jobbet.
Sen i eftermiddag ska vi nog till tippen med en byrå plus lite annat onödigt krafs.
 
Annars är det snart helg och då vill jag försöka möblera om i vardagsrummet.
Daniel har pratat om att kanske installera Windows 10 på min dator också. Just nu har jag Windows 7 och det kommer upp nåt pop-up meddelande hela tiden om att det inte stöds längre eller nåt sånt. Sjukt irriterande för jag blir alt-tabbad säkert hundra gånger om dagen när jag håller på med något =/ Plus att datorn är seg som smör också...
 
Sen på söndag ska vi hem till mamma o Hans och gratta på mors dag :) Längesen vi träffade dom nu så det ska bli kul!
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: