2020-11-27
 11:54:00

Fredag :)

 © Soffiloffis
 
 
Idag ringde Cissi från Clockwork för sista gången för på måndag gör jag sista dagen hos dem. Sen börjar jag hos Romme på måndag eftermiddag :)
Hon ställde lite avslutningsfrågor om hur jag tycker det har varit hos dom och sånt, och jag tycker det har funkat jättebra med föreläsningar på måndagar, jobbsök och uppgift under resten av veckan och så ringde hon på fredagen för att kolla läget och skickade tips om lediga jobb som man kanske hade missat under veckan. Så fick jag hjälp att snygga till mitt personliga brev och CV också :)
Jag har ju hört om andra ställen som inte alls har varit bra där folk har blivit utnyttjade som gratis arbetskraft =/
 
Aja, annars var Daniel till Borlänge igår och köpte en ny mus till datorn, den fanns ju inte här i Ludvika så han fick åka dit då. Sen när han kom hem hade han köpt en trådlös högtalare till mig :) Så nu kan jag lyssna på musik när jag tränar utan o trassla in mig i en massa sladdar, najs :)
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: