2020-11-02
 15:31:47

Slut på höstlovet!

 
 
Idag är det första skoldagen för barnen efter höstlovet.
Dom kände inte alls för att gå dit idag utan tyckte gott att det kunde vara lov en vecka till :)
Men det är ju bara några veckor kvar till jullovet nu så...
 
I helgen har vi inte gjort så mycket.
Men jag fick tillbaks fotosuget igen efter att det har varit som bortblåst under flera månader...
Så häromdagen beställde jag ett lite mindre bakgrundsstativ och idag kom det så jag har precis packat upp det :) Det var väl inpackat kan jag säga, massor med tejp och papper så det tog säkert en kvart o komma in till kartongen haha :D
Jag tänkte jag skulle provfota lite strax, jag tror det kommer bli perfekt!
 
Tidigare idag såg jag förresten klart på serien "Utredningen" som handlade om mordet på Kim Wall. Den var riktigt bra, fruktansvärt bara att det har hänt i verkligheten!
 
 
 
Bild från i helgen :)
© Soffiloffis
 
 


mammatillmirakel.blogg.se
PUBLICERAT: 2020-11-03, 15:23:40 | URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/

Älskar bilden ☕💕

Svar: Vad kul, tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: