2020-11-12
 09:27:00

Torsdag...

 
Lavalampan...
 © Soffiloffis
 
 
 
Veckan har bara flugit iväg och det är redan torsdag!
I måndags hade jag föreläsning som vanligt. Förut fick jag se en föreläsning och så fick jag en uppgift efteråt. Men nu har jag gått igenom alla, så dom senaste fem veckorna har jag fått se samma föreläsning varje vecka. Lite småtråkigt men men...
 
Annars har det väl inte hänt särskilt mycket. Flickorna var med Saga i måndags efter skolan.
Och idag kommer Pontus lärare ringa och ha utvecklingssamtal över telefon på eftermiddan, sen har jag ringt min nya handläggare på AF nyss, behövde fråga en grej. Han skulle kolla upp det och återkomma sa han...
 
Jag fotade flickornas lavalampa för några dagar sen, det var inte det lättaste. Jag kunde inte använda blixt för det speglade sig i glaset på lampan och blev o se jättekonstigt ut, så jag fick använda lång slutartid istället.
 
Men nu ska jag söka jobb.
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: