2020-10-24
 13:33:00

Lördag :)

© Soffiloffis
 
 
Igår var vi i Borlänge. Det blev massa kläder inhandlade till barnen, plus vinterjackor och skor :)
Sen åt vi på Ikea, jag tog fläsksnitzel med pommes och bearneisesås, gött!
 
På vägen hem gick vi in på Coop på Lyviksberget och köpte lite fredagsmys. Sen i kassan hamnade vi bakom näthatsgranskaren! 🤮 Han som anmäler gamla tanter o tar dom till domstol för att dom skriver vad dom tycker på nätet. Undrar vad sjutton han gör i Ludvika?!
När vi kom hem var jag svintrött! Så jag gick o la mig rätt tidigt igår :)
 
Idag ska jag läsa på det sista inför provet och sen imorron är det dags.... Lite nervöst, men det får gå som det går... Har inga direkta förhoppningar eftersom mina mattekunskaper suger.
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: