2020-10-25
 19:16:36

Söndag :)

Bild från 2017
© Soffiloffis
 
 
Usch vilken lång dag!
Jag klev upp, fixade mig och åkte in till stan och skrev högskoleprovet. Klockan 8.10 började det och 16.40 var det klart. Mattedelen gick nog som förväntat då det var mest ekvationer och sånt, men svenskan och engelskan tror jag gick bättre iaf :) Jag får veta resultatet om typ en månad.
 
Men jag glömde att ta med något att äta och varken caféet eller matsalen var öppet (det är ju söndag) så jag var lite hungrig under slutet av dagen :P Jag ville inte åka iväg nånstans heller ifall nån skulle sno min parkering så jag skulle bli försenad, för då missar man den provdelen.
 
Sen när jag kom hem åkte vi in till Dollarstore och handlade hem lite nödvändigheter. Och efter det åt vi på Milano :) Bästa pizzerian i stan!
 
Nu är vi hemma igen iaf, så nu ska jag bara ta det lugnt en stund innan det är dags o sova.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: