2020-10-20
 18:28:26

Tisdag :)

© Soffiloffis
 
 
I söndags åkte vi hem till mamma o Hans så att dom fick fira flickorna på födelsedagen :)
Vi fikade och pratade om allt möjligt, men sen började det snöa så det kändes som det var dags o åka hem innan det blev alltför halt på vägarna.
 
Idag skulle jag ha träffat Milla, Lotta och Malle men pga snön och lite annat blev det framflyttat till förhoppningsvis nästa vecka :) Vi skulle höras mer då o bestämma dag o så.
 
Efter skolan stannade Isabelle o Julia kvar i stan tillsammans med Saga, dom ville köpa halloweensmink/kläder så dom kan klä ut sig i skolan på fredag. Sen vid 17-tiden började jag ringa dom men dom svarade inte så jag blev skitorolig, men tillslut så :) Puuh! Nu är dom på väg hem iallafall, få se vad dom hittade för skoj :)
 
Nu på eftermiddan hörde dom förresten av sig från ett företag jag sökte jobb hos i somras, så jag tror jag ska på intervju där nästa vecka. Får mail ikväll sa han jag pratade med så jag får veta mer då. Kul kul :)
 
Hörs sen
Kram
 
 


Camilla
PUBLICERAT: 2020-10-21, 13:05:09

Va kul håller tummarna att du får jobbet 🙂

Svar: Tack :) Ja hoppas på det :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: