2020-10-22
 16:41:06

Torsdag :)

© Soffiloffis
 
 
Idag har jag läst lite matte inför provet på söndag. Ska fortsätta imorron och på lördag tänkte jag.
Annars har dagen bara rullat på som vanligt. Daniel åkte till jobbet på eftermiddan och strax efteråt kom Pontus hem från skolan. Jag ska väl strax hjälpa honom med läxan så den blir klar tills imorron.
 
Sen ska vi till Borlänge imorron också. Vi måste köpa vinterkläder o skor till barnen :)
Och så tänkte jag att vi skulle svänga förbi vid arbetsplatsen jag ska på intervju hos nästa vecka också så jag hittar dit när det är dags :)
Det blir tydligen både gruppintervju och vanlig intervju. Just nu känner jag mig mest nervös inför gruppintervjun. För det känns som det är svårare att göra sig hörd och sedd när det är 10-20 andra personer med som också vill ha jobbet.
 
Ah hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: