2020-09-21
 14:26:30

Måndag

© Soffiloffis
 
 
Idag är Daniel i Falun med Julia. Dom ska göra ultraljud för o se om hon har någon sköldkörtel eller ej.
 
Sen imorse ringde dom från ett företag som jag har sökt jobb hos, så på onsdag ska jag dit på intervju. Det är bara ett deltidsarbete, men det är ett jobb och det vore jättekul om jag fick det :)
 
Pontus kom alldeles nyss hem från skolan, så han käkar lite mellanmål just nu. Och om ett par - tre timmar kommer Isabelle hem.
 
Annars var det föreläsning imorse som vanligt på måndagar, och efter det har jag sökt jobb och kollat upp lite tips inför intervjun. Det känns lite smånervöst, det var ju ett tag sen jag var på intervju senast så...
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: