2021-08-20
 09:41:43

Fredag :)

© Soffiloffis
 
 
Veckan har rullat på ganska snabbt. Barnen har varit i skolan och tjejerna har haft en "lära-känna-varandra-vecka" från tisdag till igår och idag kommer skolan börja på riktigt och enligt schema.
 
Jag håller på o färgar håret just nu, sen när det är klart ska jag gå iväg till affären.
 
Inatt somnade jag strax före fyra, jag låg o vände och vred mig och hittade ingen bekväm sovställning hur jag än låg så ett tag funderade jag nästan på att gå upp istället. Men sen helt plötsligt somnade jag iaf :)  Få se om jag kanske lägger mig o vilar en stund sen, det känns som det skulle behövas iallafall.
 
Och i eftermiddag ska vi väl ner till gymmet igen...
Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra idag, det visar sig väl.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: