2021-12-10
 09:38:29

Fredag :)

© Soffiloffis
 
 
Häromdagen fick jag svar från läraren att jag blev godkänd på provet iaf, men det gick väl inte sådär superbra direkt (precis som jag trodde) så han ska hålla lite extra koll på geometridelen på Nationella provet sen.
 
Jag har lektion om en liten stund. 
Nu i slutet av veckan är ordinarie läraren ledig så vi har vikarie igen.
Så lektionerna blir lite annorlunda, men det går väl bra det med :)
 
 
Igår bytte vi rum med Pontus, han ville ha tillbaks sitt gamla rum och vi behövde lite större så det passade ju perfekt. Vi hade egentligen tänkt göra det i helgen men det är skönt att få det gjort.
Och det blev jättebra, alla är nöjda o glada :)
Jag hade dock lite svårt att somna igår kväll, men det berodde nog mer på att jag hade druckit ganska mycket kaffe tidigare :P
 
Nu måste jag strax börja logga in på Zoom
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: