2021-12-06
 10:46:00

Måndag :)

© Soffiloffis
 
 
 
Helgen gick lika fort som alltid och nu är det måndag igen.
Jag hade jättesvårt att somna inatt, vid 3-tiden fick jag ett dammkorn i halsen och låg o hostade som en gnu, försökte dricka vatten men det funkade inte, råkade väcka Daniel som jag absolut inte ville göra eftersom han skulle upp tidigt o jobba.
Tillslut somnade jag iaf och Daniel med lät det som :)
 
Nu är barnen i skolan, Daniel är på jobbet och jag har nyss haft matte.
Vi hade lektion tidigare än vanligt för läraren skulle iväg på möte senare idag.
 
Imorron har jag prov på Geometri och sen lektion efter det.
 
Sen nästa vecka måste jag till Borlänge för att gå på nåt studiebesök på en svets/CNC-utbildning via AF. Så jäkla drygt när jag redan har bestämt mig för en annan utbildning o behöva krångla med det där.
Har jag otur missar jag mattelektionen den dagen =/
Och eftersom Funktioner är det svåraste kapitlet i hela boken så vill jag ju inte missa så himla mycket, helst ingenting.
 
Men men, det löser sig väl.
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: