2021-12-28
 14:52:45

Tisdag :)

Gammal bild men typ samma väglag som idag...
© Soffiloffis
 
 
Idag gick jag upp jättetidigt och åkte till Borlänge för o gå på studiebesök.
Först missade jag avfarten på motorvägen så jag var tvungen o hitta nånstans o vända.
Sen när jag väl kom rätt och ner till industriområdet såg jag inga skyltar så jag åkte förbi infarten till Yrkesakademin två gånger :D  Till mitt försvar så satt dom skyltarna väldigt undangömda :P
 
Tillslut tänkte jag att nej, det måste ju ligga någon annanstans så jag åkte ut för o leta efter en annan infart och kom ut på nån landsväg mitt ute i ingenstans. Jag fick lite panik eftersom jag skulle vara där om typ fem minuter. Men tillslut hittade jag nånstans att vända igen och åkte tillbaks in på industriområdet, den här gången körde jag supersakta och efter en liten stund såg jag adress-skylten o hittade rätt :D
Jag kom dit precis klockan 10! Perfect timing :P
 
När jag kom in sen så var det helt tomt i receptionen, men det kom nån kille tillslut så jag frågade honom var jag skulle o han visade mig till en lärare. Sen tog det typ 10 minuter att gå runt o kolla allt, och efteråt fyllde vi i ett papper och så kunde jag åka hem igen.
 
Väl hemma gick jag o la mej en stund, jag sov jättedåligt inatt så jag var sjukt trött.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: