2021-02-06
 13:03:49

Lördag :)

En liten Rocky, ca 10 år sedan :)
© Soffiloffis
 
 
 
I torsdags jobbade jag igen, den här gången var det eftermiddagsskift. I början fanns det nästan ingenting att göra. Men sen efter rasten blev det hur mycket som helst istället, så lite övertid blev det. Jag kom väl hem strax efter 23 nån gång.
 
Sen igår sov tjejerna över hos Saga, hoppas dom har haft roligt :) Få se vilken tid dom kommer hem :) Rocky har gått runt och jamat och letat efter dom sen dom stack igår, han saknar dom jättemycket <3
 
Idag vet jag inte vad vi ska göra, bara vara hemma o ta det lugnt antar jag, men det är najs det med :)
Men imorron blir det jobb för mig igen, förmiddag denna gång :) Jag tror jag föredrar förmiddagsskift, det känns som det finns att göra hela tiden istället för att det ska bli råstressigt bara på slutet.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: