2021-02-25
 19:19:00

Torsdag

© Soffiloffis
 
 
 
Igår ringde chefen o frågade om jag kunde jobba idag, så så blev det. Jag var mest i lilla disken, men när det var klart fick jag gå över o hjälpa dom andra :) Jag slutade kl 12 så när jag kom hem la jag mig och vilade en stund, sov ganska dåligt inatt så...
 
Annars har veckan bara rullat på. Isabelle vill fortfarande byta klass och har vi har pratat med hennes lärare om det, och Isabelle har pratat med både läraren och kuratorn om det gång på gång utan att något händer.
Både i fredags och i måndags frågade läraren om hon är säker på att hon vill byta klass. Hon har ju sagt att hon vill det ända sedan mitten av höstterminen, så jag antar att hon är ganska säker. Hur länge ska dom dra ut på det egentligen? Vad spelar det lärarna för roll om hon byter klass? Andra barn verkar ju kunna byta klass hur lätt som helst, det skulle t.ex. komma två elever till Isabelles klass efter höstlovet (tror jag det var) och i Julias klass har det både tillkommit och flyttats på elever vid upprepade tillfällen. Det känns som det handlar om nån slags prestige från lärarens håll :( Och Julias lärare verkar inte ha några problem med att Isabelle börjar i deras klass.
 
Aja, annars händer väl inte så mycket.
Pontus har varit förkyld hela veckan, det började med halsont och snuva och nu har han börjat hosta jättemycket =/ Hoppas han kryar på sig snart.
 
Justja, Julias dietist hörde av sig igår, så hon ska få göra ett glukostest snart för att se om hon har diabetes eller ej. Hoppas att hon inte har det! Tycker hon har tillräckligt många sjukdomar ändå =/
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: