2021-01-29
 22:26:38

Fredag :)

 © Soffiloffis
 
 
Idag var jag till tandläkaren med Pontus, dom har ju stängt tandläkarmottagningen här i Grängesberg så vi fick åka till Ludvika den här gången. Och jag visste inte att man skulle ringa på en klocka för att checka in, den syntes knappt inne i ett hörn, så vi stod där o väntade en bra stund innan tandhygienisten kom o hämtade oss :)  Det gick bra iaf, han fick en ny tid för vanlig undersökning i mars också :)
 
Annars är det jobb för min del imorron. Hoppas det kommer gå bra :)
Jag ska väl snart gå o lägga mej...
 
Veckan har flutit på som vanligt, tjejerna går fortfarande i skolan varannan dag, och de dagar dom är hemma får dom hemuppgifter att göra enligt schemat.
Jag har sökt lite jobb, det finns inte så mycket att söka häromkring just nu, men några ansökningar blev skickade iaf :) Och om några dagar ska jag skicka in ansökan till skolan också, jag hoppas verkligen att jag kommer in, det skulle vara så kul!
 
Hörs sen
Kram
 
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2021-02-03, 08:12:26

Såg de sökte personal till cafét i gallerian.
Hoppas du trivs med jobbet. Blir de nå skidåkning? 😀

Svar: Ok jag får kika på det :) Tack för tipset. Ja det är helt okej faktiskt. Nej än så länge har det inte blivit nån skidåkning :D vet inte om det blir något med det ändå, har inte hört nåt om det efter intervjun.
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: