2021-01-31
 12:44:25

Söndag :)

 © Soffiloffis
 
 
Igår jobbade jag igen, och eftersom det var så kallt ute (-15 grader när jag åkte till jobbet) så stannade många kvar inne på Romme och åt eller fikade istället för att åka i backarna, så det var mer o göra än någonsin. Sen fick jag vara på en annan avdelning också på förmiddan :)
Nu i veckan kommer jag jobba både på torsdag och söndag, tidigare har det bara varit en dag i veckan. Sen vecka 7,8 och 9 kan det bli fyra dagar i veckan, tror det är sportlovsveckor då :)
 
När jag kom hem tog vi det lite lugnt o spelade minecraft och sen åt vi senare på kvällen.
Idag vet jag inte vad vi ska göra, bara vara hemma o ta det lugnt tror jag. Och imorron är det skoldags för barnen igen.
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: