2021-01-10
 17:36:38

Söndag :)

 © Soffiloffis
 
 
Idag jobbade jag första dagen på Romme Alpin och det gick bra. Det var mycket att göra hela dagen så på slutet hade jag ont i precis hela kroppen. Känner mig som en 90-åring just nu.
 
Jag kom hem vid 16.30-tiden och då stod Daniel o lagade mat. Så vi åt för en liten stund sen och om några timmar ska barnen göra sig klara för sängen för imorron är det skoldags igen.
Pontus kommer gå i skolan som vanligt, men Isabelle och Julia kommer gå varannan dag precis som innan jullovet. Enda skillnaden är att de kommer ha sina ämnen enligt schema även fast de är hemma, innan jul fick de göra sina skoluppgifter när som helst under dagen.
 
Jag fick nyss veta att en av mina gamla arbetskamrater på Text o Bild har gått bort :'(
Hon gick nog nyss i pension så hon kan ju inte ha varit så gammal, runt 64 nånting skulle jag tro?
Hoppas hon har det bättre där hon är nu iaf =/
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: