2021-01-19
 10:04:19

Tisdag...

 
Romme Alpin är liiite större än vad jag trodde innan jag kom dit :)
 
 
 
I söndags jobbade jag mitt andra skift på Romme, och det gick bra.
Det var massor med gäster så vi hade mycket att göra hela dagen. Det värsta är att jag får skitont i ryggen och fötterna varje gång. Golvet blir svinhalt när det blir blött så jag har märkt att jag går jättekonstigt där inne för att inte halka omkull =/  Jag tror jag måste köpa andra skor som inte är lika hala som dom jag har nu, det skulle min kollega också göra för hon hade samma problem som mig :)
 
Annars går tjejerna i skolan varannan dag den här veckan också, sen nästa vecka vet jag inte hur det blir, om dom ska dit som vanligt eller om det blir samma då med? Det visar sig väl :)
 
Daniel har blivit utlånad till en annan avdelning på ABB sedan strax innan jul, så nu är han på Kärnan. Tidigare har han ju varit på plåtverkstan.
 
Imorron ska vi till Falun med flickorna och träffa njurläkaren.
Sen på söndag blir det jobb för mig igen :)
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: