2021-06-16
 18:05:39

Onsdag :)

Pontus har badat, 2018 eller 2019 :)
 
 
Igår förmiddag åkte Isabelle o Julia hem till Saga och så sov dom kvar där.
Sen på eftermiddan ringde Noa o frågade om Pontus ville leka, och det ville han. Så Noa kom med cykeln fram till byn och mötte upp Pontus och så cyklade dom tillbaks till västra igen :) Sen var han där i några timmar innan Thomas skjutsade hem honom.
 
Idag på eftermiddan gick jag o Pontus ut o gick/cyklade igen.
Vi kom nyss in, och om en stund kommer flickorna hem :)
 
Daniel är på jobbet, få se vilken tid han kommer hem idag :)
 
Förhoppningsvis blir det badväder till helgen så vi kan ta första doppet för i år.
Hörs sen
Kram
 


Mams
PUBLICERAT: 2021-07-17, 12:26:50

Hejsan!
Har du helt slutat blogga??

Svar: Hej nja, jag skrev ett långt inlägg häromdagen men när jag skulle publicera det blev jag utloggad och när jag kom in igen var det borta =/ Men jag tänkte försöka skriva ett nytt inlägg nu, hoppas det går bättre :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: